بی صدا سوال هایم را فریاد میزنم
''''طلوعی از غرب''''
همیشه یک راه هست برای اینکه حال شما خوب بشع
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان طلوعی از غرب و آدرس ashkarakiyan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

قلم بافان
mobina

آرشيو وبلاگ
فروردين 1395
اسفند 1394


آخرین خط خطی


 
شنبه 7 فروردين 1395برچسب:, :: 1:18 :: قلم باف : mobina

 نع جملات سنگین مینویسم که زیرش له بشویم ن سبک که با نسیم همانند قاصدک خبر چینانه از این سو ب آن سو برمیم.

من امشب فقط سوال میپرسم.ایا در کوچه و خیابان های خاطراتی که روح من در آن بال بال تشنگی و درماندگی و دورماندگی از گرد

پایت را میزند تو گاه گاه برای مروری سرسری عبور میکنی؟ایا هنوز هم از چیز هایی که دوست میداشتم و میدانستی و مهمانم میکردی در

یک لبخندت و کلی حس خوب،هنوز هم مزه مزه میکنی به یاد من؟ایا از سبزه زار هایی که نفس میکشم بوی تو را در میان حسم،تا صبح شود،

ایا برای دل خوشی من هم شده گذر میکنی؟ایا هنوز صدایم در گوشت زنگ میزند؟هنوز صدایت میکنم در خواب هایت؟هنوز در رویایت قلقلکت میدهم که تلافی کنی؟

هنوز صدای نفس؟هنوز حس مرا میدرکی؟شاید به خاطراتی پیوسته ام که دیگر قرار نیست به حال بازگردند .شاید حتی به اعماق زباله دانی های مغزت تبعید شده باشم .

نمیدانم من همه ی این سوال ها را میپرسم ولی هیچ صدایی چیزی نمیگوید!!!!!از تو کلی فیلم فول اچ دی دارم و نداشتنت را تمام قد حس میکنم  به اندازه ی سرمای

 زمستانی که گذشت برای رابطه ی شکل نگرفته ام که پاشیده شده میلرزم.اگر بگویم به اندازه ی تمام ساعاتی که بودم گریه کردم به همان اندازه سوختم و به همان

اندازه مردم دروغ نگفته ام.امشب من سوال هایم را فریاد زدم بی صدا فریاد زدم.من شبیه هیچ کس نیستم و مطمین هستم هیچ کس مانند من نخواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: